گجت هوشمند اسپیکر آمازون اکو
نوشته شده توسط : هوشمندسازان

 

اگر می خواهید منزل مسکونی خود را هوشمند کنید، یکی از دستگاه های مجازی خوب در این زمینه که دستیار بسیار خوبی برای شما خواهد بود توسط کمپانی های بسیار معتبری نظیر گوگل، اپل، آمازون به بازار عرضه می گردد. انتخاب بین این گزینه ها و خرید بهترین گزینه ممکن است کار آسانی نباشد، در این لیست و بررسی های صورت گرفته متوجه بهترین گزینه خواهید شد:

گجت هوشمند آمازون اکو اسپیکر هوشمند بسیار مناسبی است که دارای طراحی بسیار زیبایی نیز می باشد. از ویژگی های مثبت آمازون اکو می توانیم به کار کرد هماهنگ آن با سایر دستگاه های آمازون و همچنین انعطاف پذیری در اتصال به سایر تکنولوژی های منزل اشاره نمود. ازسوی دیگر در ارزیابی ویژگی های منفی این گجت هوشمند نیز می توان به اپلیکیشن نسبتاً ضعیف آن اشاره کرد.

آمازون اکو محصولی به نسبت با کیفیت و قدمت بسیار بالاتری است و زمانی که گوگل و اپل در فکر طراحی و ایده پردازی بودند آمازون اکو به بازار وارد شده بود.

آمازون اکو نیز مانند بسیاری از دستیاران هوشمند قابلیت های بسیاری دارد، به عنوان مثال شما با استفاده از آمازون اکو می توانید غذا سفارش دهید و لیست کارهای خود را در منزل چک کنید و با همکاری گجت هوشمند دستیار خود آن را به بهترین شکل ممکن به انجام رسانید.

 

خانه هوشمند-خانه هوشمند رشت-خانه هوشمند گلسار-نمايندگي خانه هوشمند-پذيرش نمايندگي خانه هوشمند-سيستم مديريت هوشمند-سيستم هوشمند-درخواست نمايندگي خانه هوشمند-هوشمندسازان-هوشمندسازي ساختمان-هوشمندسازي مدارس-هوشمندسازي-سيستم مديريت ساختمان

 





:: برچسب‌ها: خانه هوشمند , هوشمند سازان , هوشمندسازی ساختمان , نمایندگی خانه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: